Tisdag 16 juni 2009

2009-06-16 22:10:00 / 0 kommentarer ..


Morgonen var ganska normal. Förutom att jag bytte min första fikarast med Mallan. Det var för att Mikael och Sofie skulle till ortopeden kl 10.00 och då kunde jag följa med dem dit. Alltid kul att titta in lite grann i verksamheterna som man jobbar för...

På förmiddagen gick strömmen dessutom två gånger för oss i baracken. Det är otroligt stressande när datorer, telefoner och växlar bara slår av. Förutom att allt man håller på med, bara försvinner, så tar det ju sådan tid innan allt är igång igen.

På lunchen gick jag och Annelie till restaurangen och köpte mat. Annelie förvirrade bort mig lite grann och när jag trodde hon var lång bakom mig, så stod hon plötsligt framför mig och väntade. Undra om hon kan knäppa med fingrarna och förflytta sig!?

När vi var på väg tillbaka så hörde jag någon ropa mitt namn. Det var Mikael. De var fortfarande kvar och nu var på väg till sjukgymnastiken. Det blev ett långt besök på sjukhuset...

Efter jobbet åkte jag raka vägen hem idag. Lagade middag till mig och Matte och sedan kopplade jag av framför tv:n en stund. När Mathias åkte iväg med kompisar för att spela lite streetbasket, så insåg jag att jag kan inte ligga och slöa så här. Så på med träningskläderna and of I go!

Tog 4 km spåret idag. Det gick verkligen inte lika lätt som sist måste jag säga. Ibland var det nära jag kräktes och ibland snurrade hela världen som en karusell... Men jag tog mig runt och kände mig otroligt nöjd efteråt.

Efter duschen så funderade jag lite på vad jag nu skulle hitta på. Det blev att ta itu med pappersarbetet. Jag har slarvat med att sätta papper i pärmar och nu insåg jag att jag måste fixa detta. Det tog någon timme, men nu är jag i stort sett klar. Nu är det städat och fint i min pappershörna och jag är mycket nöjd.

Jag och Mikael har beställt lite kartor som vi ska ha till sommaren. Förra året hade vi en jättebra karta, men den försvann plötsligt. Så senast idag kom de sista delarna av kartorna som vi hade beställt. De är inte lika bra som den vi slarvade bort, men det får duga.

Har ni hört uttrycket "Plötsligt så händer det"... Det hände hos mig idag. Inte att jag vann pengar, men jag hittade en försvunnen sak. Nämligen kartan som var försvunnen sedan i fjol. Nog är det väl typiskt eftersom vi nu köpt nya!!!

Nä, nu måste jag gå och fixa mina matbackar till imorgon. Sov gott alla glada!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!