Tisdag 2 juni 2009

2009-06-02 22:03:14 / 1 kommentarer ..


Morgonen gick bara fint. Jag steg upp i god tid och hade gott om tid på mig... :) Sådant gillar jag... Senare fick jag höra att en vän (nämner inga namn men jag brukar kalla henne Plingan), hade försovit sig. Skadeglädjen kom smygande och jag log när jag läste om hennes stressiga morgon! Men jag skrev oxå att jag tyckte synd om henne, för det är jobbigt i själen att behöva stressa direkt man flyger upp ur sängen.

På jobbet gick allt som vanligt, tills chefen ringde:
-Om 15 minuter kommer närradion och ska göra en intervju med dig!

Jag fick leta hakan som hamnade långt under skrivbordet. Jag trodde det hade lugnat ner sig med tidningar osv, och så kom detta! Jag sa till Annelie att hon måste oxå vara med, för jag ville gärna ha stöd.

Så småningom (och med lite småa avbrott) så var intervjuven avklarad. Jag kände mig som en tomat i ansiktet efteråt. Det var en pärs att ha en stor puffboll (mikrofon) framför ansiktet när man skulle prata.

Sedan gick dagen iaf med all hast och plötsligt fick jag fara hem! Jag skyndade mig hem och åt och sedan hamnade jag framför datorn och tv:n igen! Det låter så hemskt men jag är en sådan som verkligen gillar att sysselsätta mig framför dessa två teknikunder. Speciellt datorn...

När jag sedan i lugn och ro pysslar på, så ringer mobilen. Det var Peder! Han hade "hittat" Sofia och Niklas på Storheden med trasig moppe. De vågade inte ringa till mig...! Peder visste inte riktigt hur de skulle göra eftersom Sofia inte kunde låsa sin moppe. Det slutade med att jag fick åka dit. In på Coop och köpa ett lås och sedan låste vi fast denna moped. Imorgon är det dottern min som ringer och ser till att få lämna in mopeden igen! Suck... Jag hatar fordon som inte fungerar.

Väl hemma såg jag ett av de mest intelligensbefriade programmet jag någonsin sett. Paris Hilton's My New BFF. Det handlade om Paris Hilton som har samlat ihop ett gäng människor som tävlar om att bli Paris bästa vän. Hur lågt kan man sjunka egentligen? Men samtidigt så undrar jag hur lågt jag har sjunkit som såg hela patrasket...

Matsedelsplanering, köksstädning och lite Hells Kitchen senare och det är dags att kolla om sängen är lika skön ikväll som igår!

Kommentarer
Cissi L

Vi stängde av TV:n efter ett tag - jag blev bara såå irriterad på Paris, vem tror hon att hon är??

2009-06-03 07:49:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!