Torsdag 11 juni 2009

2009-06-11 22:05:11 / 0 kommentarer ..


Idag steg denna fröken upp klockan 06.00 och steg in i duschen. Utan det minsta problemet! Konstigt, men helt sant.

På jobbet var en bra dag. Det ringer så där lagom mycket. Kanske beror det på att folk fixar inför morgondagens skolavslutning/student!

Gick upp med Annelie till sjukhuset på lunchen. Först stängde bankomaten, precis när Annelie skulle stoppa in kortet. Snopet... Sedan var det en sjuk gammal snörvlig kvinna framför oss i matkön som absolut var tvungen att veta vad det var för fett i chokladbollarna hon ville köpa. På apoteket var det en man som handlade för en hel del pengar och kassörskan försökte påtvinga honom att bli pluskund. Allt detta gjorde att det tog så lång tid!

Men eftermiddagen gick bra och hipps vipps var dagen slut. Jag slutade 16 idag och fick skynda mig från jobbet innan Jaana hade lurat på mig en hund!

Väl hemma åt vi grillad kassler. Vi åt på altanen för solen tittade fram en stund. Sedan gjorde vi våran långa runda på Storheden. Det blev Biltema, ÖB, Willys, Ica Maxi och Bolaget. Lång tid tog det... Dessutom mötte vi flera som alldeles snart gå på semester. Det är ju inte annat än att man blir avundsjuk...

Efter all uppackning av varor, så fick jag verkligen tvinga mig ut och springa. Jag hade så himla lite lust att det nästan var obefintligt att jag skulle springa. Men tillslut sa jag högt åt mig själv att göra det. Och jag gjorde det. Och det gick jättebra. Torsdagar verkar vara en bra dag att springa på, för jag sprang ganska långt innan jag var tvungen att stanna. Det kändes härligt.

Mot slutet fick jag ta lite saktare steg emellanåt, men jag lyckades. Och jag känner mig mycket nöjd!

Resten av kvällen har jag packat inför helgen. Mikael blir alldeles förskräckt när han ser hur snabbt jag lyckas fylla mina mc-väskor. Och jag blir oxå det... Hur ska det gå till semestern...???

Nu är det sovdags!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!