Torsdag 25 juni 2009

2009-06-26 15:18:11 / 0 kommentarer ..


Idag försov jag mig. Vaknade på tok försent och inte kunde jag skynda mig heller. Hela kroppen kändes som om den svävade i sirap. Men jag stämplade in på minuten när jag skulle ha börjat. Så rent teoretiskt kom jag inte försent. Eftersom jag inte öppnade idag, så var det ingen fara på taket.

Hela dagen gick i töcknets tecken. Jag var så otroligt trött... Faktiskt så att jag la mig på en bänk ute på lunchen och sov! Härligt...

När jag slutade åkte jag hem och vi grillade lite. Kycklingfilé... Mumsfilibabba...

Torsdag betyder springdag... Idag hade jag verkligen ingen ork och kraft till det. Därför tog jag och Mikael oss en cykeltur istället. Vi cyklade ner till Snickarstrand och satt på bryggan ett tag. Det blåste mycket, men det var mycket varma vindar. Man bara njöt.

Sedan blinkade jag med mina små blå och frågade Mikael om det inte kunde vara så att min kropp kanske var helt utmattad för att den behövde en glass... Det slutade med att vi cyklade till Max och köpte varsin mjukglass. Jag tog en Blizzer Dumle. Gillar man sötsaker, så kan jag tipsa om den. Mycket god.

Tyvärr blev jag inte piggare av glassen... Men vi cyklade en sväng till innan vi for hem och då gjorde jag mig direkt i ordning för sängen...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!