Fredag 20 mars 2009

2009-03-22 19:45:19 / 0 kommentarer ..


Idag är det den där dagen i månaden då jag har, enligt schema, en kort arbetsdag. Det är otroligt skönt...

Jag tränade allt vad jag kunde med alla mina samtal eftersom det är sista dagen innan provet. Men strax före 13 så stängde jag ihop min arbetsplats och åkte till Storheden. Gick i lugn och ro och handlade alla saker som jag skulle ha. Lyckades, i vanlig ordning, tappa bort handlingslappen innan jag var färdig. Det innebar ju att jag fick använda mitt huvud för att försöka koma ihåg vad som stod på den där lappen... Nå, det gick ganska bra faktiskt.

När jag var klar på affären åkte jag till Bolaget och sedan for jag hem och hämtade Matte. Först tänkte vi fara på banken, sedan tänkte vi att vi struntar i det, men så tyckte jag att vi ändå kunde fixa det där. Så därför hämtade jag honom och vårat första stopp blev på Coop så vi kunde knäppa kort på honom.

Efter det åkte vi till stan. Jag hade för mig att banken stängde 16 på fredagar, men det gjorde de ju inte. 15 stänger de och vi var där 15.05. Nåja, de stänger ju 18 alla andra dagar så vi bestämde att vi gör ett nytt försök på onsdag istället. Då slutar jag 16.

Istället för banken gjorde vi ett besök på Smedjan. Kul med nya butiker där! Jag hittade faktiskt en kjol, en blus, en skjorta och en jacka som jag ville ha. Köpte ju inget som vanligt, men kul att hitta ändå. Matte följde givetvis inte med på klädbutiken utan det blev Game för honom.

När vi kom hem hann vi precis in genom dörren så kom Mikael hem. Då satte vi igång och lastade skoter och kälken. Vi la även in alla kläder osv som vi skulle ha med, i bilen. Sedan var all packning klar och vi fick njuta av fredagskvällen.

Den bestod av laxlåda, en öl och Så ska det låta!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!