Fredag 27 mars 2009

2009-03-29 19:45:28 / 0 kommentarer ..


Iväg till jobbet och arbetade som bara den... :) Eller faktiskt så var det en ganska lugn dag idag. Men det är ju min och Ullis fredag (då jag stänger och hon slutar 16.45) och då brukar det i stort sett alltid vara lugnt. Så även idag...

Så när Chefen ringde strax före 16 och frågade om jag kunde hjälpa henne att dra ut lite papper och bunta ihop dem, så blev jag överlycklig över att få lite jobb. Jag brukar alltid fixa och dona lite med hemsidorna när det är lugnt, men just idag skulle de nya sidorna gå i skarp drift så då kunde jag inte jobba med dem.

Jag satt på rasten och pratade med Ullis. Jag sa att jag hade blivit lovad köttfärslimpa till middag. Jag sa oxå att jag hoppades på att det skulle stå en flaska rött vin på bordet. Lite snopen blev jag när jag kom hem och hittade en pastagratäng istället. Men rödvinsflaskan stod där... ;)

Det var faktiskt en rätt lugn dag idag. Både på jobbet och hemma. Efter middagen satt vi och pratade lite grann om ditt och datt. Kvällen bestod av Så ska det låta. Kicki Danielsson var med... Jag sa flera gånger att jag tycker att konsulenten Birgitta är så lik henne. Plötsligt fick jag ett sms. Det var från Mallan där hon skrev precis om likheten. Vi hade samma tanke... :)

Jag var ganska trött på kvällen så det blev ganska tidigt isäng...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!