Lördag 28 mars 2009

2009-03-29 20:23:06 / 0 kommentarer ..


Mamma ringde strax före nio... Toktant... Det var ju lördag!!! Fast om jag nu ska vara riktigt ärlig så var jag faktiskt vaken. Låg i ett dåsigt tillstånd och visste inte om jag skulle vakna ordentligt eller somna om. Men efter att mamma ringt så bestämde jag att vakna.

Upp och åt lite frukost. Mikael skjutsade Robin till Måttsund och själv gick jag omkring hemma och lyssnade lite på ljudbok. Jag gjorde i ordning mackorna som Mathias skulle sälja på sporthallen och berättade för honom allt han skulle ha med sig, hans lag spelade Lulebocup i Gammelstads sporthall. Sedan drog han iväg.

Mikael berättade att han hade satt på ljuddämparna på min hoj och frågade om jag ville se. Men givet!!! Hon är så fin, min Daisy med sina nya avgasrör... Jag fick inte lyssna på ljudet för Mikael ville byta olja innan jag startar henne. Men snart så...!

Precis när vi var på väg att åka till min mamma så ringde telefonen. Mathias hade glömt mackorna han skulle sälja, hemma. Kan det bli mer typiskt honom!? Det var bara att rycka åt sig dem och skynda sig till sporthallen med dem.

Åkte till mamma och levererade varor. Det var Oriflame, New Body och kakor. Betalt fick jag oxå, det var ju snällt. Bernt hade bakat sockerkaka. Jag blev mycket imponerad, även fast det visade sig vara färdig mix... :)

Efter besöket hos dem så åkte vi till Boden och hälsade på våra vänner Christer och Marja. De har köpt en hund. Hur avundsjuk blev inte jag på dem? Det är en welsh terrier. Jag har inte varit så förtjust i dem tidigare, men nu är jag såld. Hur himla söt och charmig vovve var inte det...

Efter de mycket trevliga timmarna hos dem, så blev det dags att åka hem och börja med middagen. Mikael åkte och hämtade Robin medan jag började med middagen. Laxlåda blev det och gott var det!

Mathias kom hem efter sista matchen och berättade att han hade glömt lämna pengarna till hans tränare som han lovade komma ihåg idag. Varför blev jag inte förvånad över att han glömde...!?

Det blev Robinson och en konstig film som avslutade lördagskvällen.

Några bilder då. Äckligt dålig kvalitet pga att det är mobilbilder. Får jag inte min kamera snart så kreverar jag!


En riktigt glad vovve mötte oss i hallen... Jag blev kär direkt.


Titan visade sig vara en riktig knähund.


Så fort man satte sig så kom han upp i famnen. Han märkte direkt att jag gärna kliade honom.


Fast husse dög ganska bra han med.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!