Lördag 7 mars 2009

2009-03-08 21:13:59 / 0 kommentarer ..


Vaknade vid 10-tiden idag och mådde faktiskt riktigt bra. Skönt...

Mikael drog iväg till ett möte medan jag satte igång att baka saffransmuffins. Satte på tvättmaskinen, duschade och åt lite frukost. Mikael kom tillbaka och vi gjorde då oss klara för att åka till Sunderbyn och hälsa på mamma. De har köpt en ny bil och jag var nyfiken.

Vilken bil de har köpt. Bernt drömbil. Inte så billig, men det är ju helt rätt att de unnars sig något. De gör inte mycket annat i sitt liv, så vill de ha en cool bil att köra, så låt dem...

Jag hade ju med mina muffins så vi fikade lite. Mathias var oxå med och han pimplade kaffe och åt muffins i massor. :)

Vi åkte från Mamma och Bernt med en ny vattenkokare, en bunt med veckotidningar och ett spel. Sällan man åker helt tomhänt därifrån. Vi släppte av Matte hemma och åkte vidare till Ica Maxi. Mötte Mogge och hans bröder där. Det var länge sedan man såg honom.

Vi återvände hem och la oss i sängen för att se lite på tv. Jag tror nog att jag somnade en stund.

Sedan åkte vi iväg för att möta upp Annelie och Stefan. Vi gick och löste ut våra biobiljetter och sedan begav vi oss till Waldorf. Vi åt god middag där. Jag tog biff med lök och blev inte besviken... :)

När det började närma sig biodags så gick vi mot Filmstaden för att göra oss redo för 2,5 timmes underhållnining. Vi såg "Män som hatar kvinnor". Jag har ju läst boken så jag visste ju redan vad som skulle hända. Filmen var mycket bra. Även om man saknade flera saker från boken, så anser jag filmen vara riktigt bra. Man ska inte jämföra med en bok eftersom det går inte att få samma sak i filmen...

Väl hemkommen såg vi slutet på Melodifestivalen och sedan började en film som vi började se. Mikael väckte mig när den var slut, så jag kunde flytta över till sängen.  ;)


Bernts nya "diamant"...


Det ser ju lite lustigt ut att ha en sådan fin bil och så har man på sig stövlar...


Mamma får sitta i dörröppningen och titta på när Bernt visar bilen.


Två pojkar i en leksak.


Moderna bilar ser inte riktigt ut som vanliga bilar under huven.


Stefan och Annelie. Vi sitter på Max och väntar tills de öppnar dörrarna till biosalongen.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!