Måndag 2 mars 2009

2009-03-02 22:10:43 / 0 kommentarer ..


Fick ett sms tidigt i morse. Lena hade upptäckt att hennes vattenflaska som hon hade med sig till Ikea, var borta. Men jag meddelade henne att jag har tagit väl hand om den. Jag undrade just hur länge det skulle ta innan hon märkte att hon inte hade den.

Annars var jobbet en helt vanlig dag. Det ringde väl sådär lagom mycket och tiden gick fort. Vädret var verkligen inte det roligaste. När Mallan berättade att hon måste upp till restaurangen och köpa lunch, förklarade jag för henne att man MÅSTE ha mat med sig när vädret är som det var idag.

Jag ringde till min farmor på lunchen. Jag berättade att jag hade ringt i fredags men då var de inte hemma. Hon gjorde ett utrop och sa att då fick hon förklaringen på vem det var som hade ringt och så blev det krusiduller. Tydligen har de en nummerupplysare som gör krusiduller när oskyddat nummer ringer. Farmor hade försökt luska ut vem det kunde vara, men hon hade aldrig gissat på mig!

När jag slutat jobba så hämtade jag Mikael och vi for till Ica för att handla. Jag längtade mest hem hela tiden för jag vill verkligen inte vara ute när det är så trist väder.

Väl hemma blev det middag och sedan började jag dammtorka och fixa med mina blommor. Hela vardagsrummet är nu dammtorkat in i minsta detalj och inga gula blad på blommorna.

Har funderat hur jag ska göra med köksgardinerna. Tror jag kommt på en lösning, men det innebär att jag måste sy med symaskinen... Hur det ska gå, kan jag inte svara på...

Sedan blev det tv, lite prat med ungarna och precis när jag skulle isäng kom jag ihåg bloggen. Idag var det nära jag inte ens tänkte en minsta lilla tanke på den...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!