Måndag 23 mars 2009

2009-03-23 20:51:39 / 1 kommentarer ..


Jaha... Då kan man kalla sig auktoriserad telefonist. Jag klarade provet idag och jag är otroligt glad och lättad över detta.

Vill oxå passa på att gratulera mina kollegor som oxå klarade provet. Fy fasen vad vi är bra!!!!

Det är ju så att det är inte alla telefonister som klarar provet så det betyder ju att vi i Sunderbyn är otroligt bra som klarade det. Lite skrytsam får man faktiskt vara en sådan här dag. Resterande telefonister i Norrbotten ska auktoriseras här i veckan, så jag håller tummarna för dem alla!

Så dagen började med att jag steg upp och gjorde mig klar för att fara till jobbet. När jag kom dit var jag väldigt koncentrerad och lite "låg". Jag var faktiskt nervös inför provet... Hann få i mig lite kaffe och yoghurt innan jag började min uppvärmning och sedan var det dags för provet. Jag och Annelie var först. När jag var klar och fått veta att jag klarade det, så kunde jag bli som vanligt igen.

Resten av arbetsdagen har varit som ett töcken. Kändes inte som en måndag eller egentligen som någon som helst vanlig dag. Det går inte att jämföra en sådan här dag med någon annan... Skönt att det är över faktiskt...

Efter jobbet så åkte jag till Coop och mötte upp Annelie där. Vi stod och surrade på ett bra tag inne på Coop, innan vi gick vidare till Trend Café. Där blev vi sittande en bra stund och pratade om än det ena, än det andra. Plötsligt var klockan kvart i sju och det blev dags för Annelie att åka för att hinna hem till hennes favorittvprogram.

Själv åkte jag hem och började med att rulla ihop alla spännband som låg på min plats i garaget. Sedan gick jag in och käkade lite kräm och en macka till middag. Enkelt, men efter smörgåstårtan till lunch, så räckte det.

Har startat en tvättmaskin. Drömt mig bort till Turkiet. Eldat. Tittar på tv. Koncentrerar mig på att hålla mig vaken.

Nu väntar jag på CSI och sedan blir det sängen. Kommer somna som en stock. Första natten som auktoriserad telefonist... :) :) :)

Måste bara skicka en extra liten puss till min Mikael. Vi har varit tillsammans i 2 år och 2 månader idag!

Kommentarer
Anonym

Har du inte räknat lite fel nu? Är det inte 2 år och 8 månader? Vad jag vet så blev ni tillsammans i juli och inte i januari...

2009-03-24 21:47:21
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!