Onsdag 11 mars 2009

2009-03-11 21:56:48 / 1 kommentarer ..


Jag önskar att jag hade haft något roligt att börja berätta, men det har jag inte. Inget så där jättespeciellt...

Jag for till jobbet och gjorde det jag skulle + lite till. Gick en promenad på luchen, men det var då inte treligt. Blåste snidigt kallt och jag frös jättemycket under hakan. Men när jag väl var tillbaka i baracken så kände jag mig nöjd att jag hade gått.

Bestämde mig för att beställa tre tröjor från Josefssons. Men totalsumman blev 197 kr och man får inte skicka in beställningar under 200 kr. Att frakt och porto blir nästan 100 kr till, utöver de 197 kr, räknas inte. Då blev jag tjurig och beställde inget!

Mina kära arbetskamrater lät mig åka lite tidigare från jobbet idag. Jag hade nämligen ganska bråttom. Idag skulle Mathias till optikern och kolla synen ifall han behövde glasögon. Och visst gjorde han det. Han hade 0,2 på båda ögonen. 1,0 är normalt...

Vi letade fram två par snygga glasögon. Jag trodde han ville ha diskreta bågar, men det valde han inte. Två ursnygga glasögon är nu beställda och kommer om 2-3 veckor. Jag skulle knäppa kort på honom, men glömde det tyvärr.

När vi var klar på Specsavers så åkte vi till Ica Maxi och handlade lite. Matte hittade en tröja han ville ha, men den fick han inte. Det var ett stort tryck av en spindel över hela tröjan. Huvva...

Precis när vi återvänt hem och satt och åt så ringde mobilen. En kvinna ringde från Bodens Kommun och gjorde en undersökning varför folk hade flyttat från Boden under åren 2007 o 2008. Jag tycker det är småkul att vara med i sådana undersökningar så jag ställde upp och svarade. När hon frågade vad huvudorsaken var till att jag flyttade så svarade jag Kärleken. Hon sa att hon hade aldrig fått det svaret och tyckte det var kul att höra! :)

Jag hade en plan på att dammsuga, skura och dammtorka idag. Men jag hamnade vid datorn och spelade hög musik i 1,5 timme. Musik är riktigt härligt måste jag säga.

Nu eldar jag, ser på tv och bloggar. Ska väl snart gå i säng. Sköt om er!


Kommentarer
Hon på andra slingan

Jag har också tänkt städa av golven i flera dagar. Det säga att det är tanken som räknas?!?!?

2009-03-12 14:05:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!