Onsdag 18 mars 2009

2009-03-18 20:57:58 / 1 kommentarer ..


En rätt bra dag idag. Var tidigt på jobbet. En hel halvtimme innan jag började. Men det är ganska skönt att vara i god tid så att man hinner fixa sig lite kaffe och liknande saker innan de tär dags för att börja jobba.


Alla jobbar vi på stenhårt med att svara rätt. Det är till och med riktigt roligt att svara och verkligen koncentrera sig på att allt blir rätt. Tex, man ser till att säga Varsågod i exakt rätt ögonblick, man ger ut rätt erbjudanden, man upprepar alltid osv osv. Jag kan inte påstå att jag gör allt rätt hela tiden, men jag jobbar på det och jag skriver upp det som jag gör fel. Nog vore det väl själv den om jag inte lär mig av mina misstag.


Vädret är ju helt enormt ute. Strålande sol och några plusgrader. Nu kommer suget efter Daisy (=min mc) mot mig med stormsteg. Men det kommer väl ett bakslag snart.


Idag for jag till dansen. Tur var ju det. Vi lärde oss en riktigt rolig dans! Ingela, du hade verkligen gillat denna, det kan jag lova.


Väl hemma satt Mikael framför tv:n och såg hockey. Jag såg direkt min chans och satte mig vid datorn... Har suttit och tittat på gamla kort. Det är så kul att se hur folk har ändrats. Jag hittade ett kort på Lena, men jag vågar inte sätta ut det. Hon skulle döda mig. Men jag kan lova att hon är väldigt söt med papiljotter i hela håret och värsta grimasen med munnen!


Några av de gamla korten bjuder jag på idag, eftersom jag har lite dåligt med kameror nu för tiden! Men Sofia, tänk på att din unga mamma vill leva lite längre...


Hittade ett så fint kort på min mormor. Jag är ju oxå med på bilder, X antal storlekar större. Men mormor var ju fin iaf! Så här minns jag henne...


Hittade flera underbara bilder på min älskade vovve, Tjabo!


Tjabo och Fian. Tror nog att han vill att hon kastar boll med honom. Han älskade verkligen tennisbollar.


Sofia skulle gå på party och då klädde hon ut sig så här fint!!!



Kommentarer

åh, sitter här och bara gråter :/ tjabo och mormor karin .. åh....



vad snygg jag var på sista bilden, kändisdisco hos jennie davidsson var det där, jag var kelly O ;D vet inte hur man stavar, men Ozzy´s dotter.. du får leva länge mamma, jag LOVAR ! Älskar dig.

2009-03-18 22:12:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!