Onsdag 25 mars 2009

2009-03-25 22:09:22 / 6 kommentarer ..


Det märks att man är helt slut i huvudet. Det är klart att det är 2 år och 8 månader som jag och Mikael varit tillsammans. Inte 2 år och 2 månader. Tur att det finns människor därute som håller koll på mig.

Idag tog vi över ytterligare en vårdcentral in i våran växel. Precis som vanligt gick det inte smärtfritt. Att vi dessutom har problem med lite teknik, gör ju verkligen inte saken bättre. Dessutom har vi varit lite folk emellanåt, pga denna brandutbildning som är på G, så man kan lugnt säga att vi gjort oss förtjänta av våran lön idag.

Förutom allt jobbmässigt som hände, så fick vi storfrämmande på jobbet. Chefens dotter Cissi och hennes Magnus kom förbi. Kul att se henne. Cissi har ju en gång i tiden jobbat hos oss så flera av oss känner henne väl. Hon berättade att hon följer min blogg. Det tycker jag alltid är intressant att höra.

Jag vet ju några som läser konstant, men när jag får höra att någon som jag inte riktigt räknat med oxå läser, så blir jag lite extra glad. Så idag tror jag att jag skickar en extra hälsning till Chefens Cissi och tackar för att hon läser... :)

Efter jobbet så blev det rusch hem och hämta Matte och sedan till stan och in på Specsavers. Dags för att hämta ut Mattes glasögon. Han blev så stilig måste jag säga. Jag frågade om han såg bättre i dem, och det gjorde han verkligen sa han. När jag provade hans glasögon, så inser jag ju att han ser sämre än mig. Hans glasögon var starkare än mina!

Efter det for vi till Nordea och beställde ett leg till Matte. Alltid bra att ha. Vi gjorde ett besök på McDonalds och sedan blev det Ica Maxi. Efter det körde vi raka vägen hem och jag satte igång med morotskakan som Mikael ska ha med till jobbet imorgon.

Lite tv har jag oxå hunnit med. När jag ser detta Halv Åtta Hos Mig, så kan jag inte låta bli att skratta. Herregud vilka kommentarer han gör, han Helge Skoog. Har inte riktigt tänkt på hur himla kul han är, förrän Annelie fick mig att förstå humorn. Och nu inser jag ju att den är klockren!!!

LIte foton på min glasögonorm till son! Bilderna blev inte de bästa, men jag ska fixa bättre när jag får tillbaka mitt objektiv...

  
Så här ser det ena paret ut.

 
Och det här är det andra paret!

Kommentarer
Anonym

jag tyckte bäst om det andra paret, men han passade i båda :D

2009-03-25 22:19:14
Anonym

från sofia

2009-03-25 22:19:38
Cissi

Puss, vad gullig du är :-)

Många kramar från en trogen läsare!

2009-03-26 11:17:34
Cissi

Puss, vad gullig du är:-)

Många kramar från en trogen läsare!

2009-03-26 11:19:24
Cissi

Ooops.. datorn har fått fnatt! :-)

2009-03-26 11:19:58
Hon på andra slingan

Vad olika vi känner! Jag tycker det är irriterande med folk som följer bloggen dagligen, men ALDRIG kan göra ett inlägg och göra sig till känna. Det är ju som att tjuvläsa någons dagbok. Kram

2009-03-26 12:09:39
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!