Onsdag 4 mars 2009

2009-03-05 10:43:20 / 0 kommentarer ..


Har som vanligt problem med att stiga upp på morgonen. Men om man förbereder bra, så räcker det gott och väl med att stiga upp 20 minuter innan man åker till jobbet.

Det märks både när man åker till jobbet och även på själva jobbet, att sportlovet är i full gång. Det är betydligt lugnare än vanligt. Ganska skönt. Stämningen på jobbet är oxå bra och avslappnad. Skönt även det...

När jag kom hem från jobbet var det bara Mathias hemma. Mikael var på möte. Jag var tvungen att börja se till att barnen skulle få mat. Tack och lov för rester, då behöver jag inte bli så engagerad.

Passade på att duscha mina två blommor i lilla köksfönstret. Nu ser de så fräscha och fina ut.

Mamma ringde strax innan jag skulle gå till dansen. De har bytt bil. Kul för dem!!! Jag tycker det är rätt att de fullföljer sina drömmar. De unnar sig inte så mycket så en drömbil till Bernt (och Mamma) är ju aldrig fel. De har köpt en Mercedes-Benz E 280 cdi Avantgard -08. Eller något sådant liknande. Jag kommer inte ihåg. En helt ny bil. Det ska bli spännande att se den till...!

Sedan gick jag till dansen. Men pga mammas samtal kom jag försent. Så när jag rusade in i lokalen vände sig 40 stycken mot mig. Instruktören frågade om jag hade gjort den dansen som de höll på med, men det hade jag inte. Då sa hon: -Vi väntar på dig då...
Lite uppstressande att byta om medan alla stod och väntade och tittade på mig. Men sedan jag väl hade kommit igång så var det hur kul som helst. Det kändes att jag inte varit på dansen på nästan två veckor.

Väl hemkommen var jag alldeles sprallig. Mikael, som hade somnat i soffan, tyckte nog jag var lite jobbig när jag kom hem och surrade konstant... Men jag använde min energi till att plocka ur diskmaskinen och duscha ytterligare två blommor. :)

Så småningom blev det dags för tv och sedan säng med bokläsning.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!