Söndag 1 mars 2009

2009-03-01 20:12:58 / 0 kommentarer ..


Mars! Våren kommer allt närmare... Nästa månad kommer jag att köra mc. Helt otroligt!

Dagen började med att Mikaels klocka ringde strax före 08. Han ville se starten på Wasaloppet. När han nu vaknade så gjorde jag oxå det och jag kunde då inte somna om. Ganska skönt att vakna tidigt och känna att man är faktiskt pigg. Då behöver man ju inte sova längre.

När Mikael skjutsade Robin till Måttsund så steg jag upp och gjorde i ordning frukost. Vi satt länge vid bordet och hade en riktigt sådan där lång söndagsfrukost.

Förmiddagen gick med stilla lunk. Vi såg när vinnaren kom i mål på Wasaloppet. Jag har faktiskt gått precis där vid målgången i Mora. Men då var det sommar och strålande sol!

Efter det tog vi oss en härligt promenad. Klär man sig bara bra så är det så himla skönt ute. Vi gick en lång runda och stannade både på Wikamöbler och Ica på vägen hem. Till lunch blev det våfflor idag. Mikaels ide. Jag gillar...

När våfflorna var slut så gick Mikael i garaget och jag gick till köksbordet och satte mig vid mitt pussel. Det är över en vecka sedan jag la några bitar, men fick jag dit ett gäng.

Det hände inte så mycket mer idag faktiskt. En ganska lugn och skön dag. Mathias kom hem vid 20-tiden. Han åkte till Fian i Rosvik igår och har umgåtts med henne och hennes kompisar där. Tror de hade väldigt trevligt.

Nu ska jag nog leta reda på en ny bok. Läste ut "Snälla Pappa, Nej" idag, så nu måste jag leta ett nytt objekt. Det är besvärligt med många böcker man inte läst, för man vet inte riktigt vilken man ska välja...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!