Tisdag 10 mars 2009

2009-03-10 20:41:26 / 1 kommentarer ..


Efter fm-fikat tog jag emot min elev och hade utbildning. Jag är verkligen ingen utbildare, men vissa personer går ju lättare att lära saker än andra. Idag var det nämligen dags för Annelie att lära sig ändra i registret. Jag fick förtroendet av chefen att lära upp henne.

Jag varnade Annelie för att jag kanske glömmer massor. Hon varnade mig för att hon kanske ställer mycket frågor. Det måste ju betyda att vi kompletterar varandra bra!

Tog faktiskt en promenad på alla raster idag. Vädret var ju inte det bästa, men det var ändå skönt att få luft.

Mikael ringde och sa att han skulle hämta ut min ljuddämpare. Det blir coolt. Min älskade Daisy (motorcykel) kommer att låta så fränt i år... :)

Jobbade med lite hemsidearbete på eftermiddagen och hipps vipps var arbetsdagen slut. Då var det bara att skynda sig hem och hämta Mathias. Fick passa mig för alla traktorer efter gatan, eftersom de skrapade vägen IGEN! Det är bra att de skyfflar bort snön så duktigt...

Bad Matte skynda sig och så begav vi oss ut till Björkskatan. 30 minuter efter jag hade slutat skulle Mattes lag ha samling. Det blev stressigt men vi hann...!

Grabbarna spelade mycket bra. Det blev egentligen aldrig spännande. Jag till och med lyssnade på ljudbok medan jag såg matchen. Ja jag vet, jag är ingen bra sportmamma... Slutresultatet blev 38-83, så våra grabbar från Gammelstad vann stort kan man säga.

När vi återvände hem var klockan efter 20 och då hade jag inte ätit än. Men jag tog lite gröt och en apelsin och sedan var magen glad.

Nu sitter jag här och bloggar och väntar på att bilder och ljudböcker skall flyttas över från datorn till den externa hårddisken. Sedan ska jag sortera där en hel del, innan jag sätter mig ner och ser House! Sen måste jag nog sova. Jag är ju trött...


Kommentarer
Hon på andra slingan

Visst har dom gjort det fint på våran gata

2009-03-10 22:11:04
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!