Tisdag 17 mars 2009

2009-03-17 20:34:49 / 2 kommentarer ..


Grattis Ingela och Tomas till erat nya inköp!!! Det var förbaskat roligt, om än mycket oväntat... :)

Idag har jag suttit med både Mallan och Ullis och lyssnat hur de svarar. Duktiga kollegor har jag. Jag och Mallan hade en tävling sista timmen om vem som gjorde minst fel. Den här gången vann jag, men jag tror hon vill ha en returmatch imorgon.

Tydligen har min telefon strulat på dagen. Sofia fick inte tag i mig och blev tvungen att ringa jobbtelefonen. Jag missade tydligen ett annat viktigt samtal. De lämnade istället ett meddelande på röstbrevlådan om att de skulle ringa upp igen. Men det har de aldrig gjort. Frustrerande att gå och vänta och så vet man inte riktigt vad det gäller. Hoppas de ringer imorgon istället.

När jag kom hem blev det kycklingkorv till middag. Jag ville ha gröt, men herrn i huset sa att jag hade ätit gröt till lunch igår, till middag igår och till lunch idag. Då måste man äta något annat. Men jag älskar ju gröt...

En stund efter middagen så blev jag så sjukt chokladsugen. Det var länge sedan jag längtade efter choklad som på detta sättet. Jag trodde jag skulle bryta ihop. Gick omkring som en gnällig unge här hemma. Men jag höll mig från att ta godis.

Mikael bakade lite matbröd och jag hjälpte till. Både att krossa kryddor i mortel och kavla bröden. :)

Sen tappade jag energin. Går omkring som en zoombie här hemma och undrar när jag får gå och sova. Men för tusan, man kan inte gå och lägga sig innan 21 iaf...

Ska väl se om det är något på dumburken!


Bagaren i full action.


Måste knåda degen ordentligt!

Kommentarer

Om ni ska köra söderut så får ni stanna till här på en fika =)



Kram

//K

2009-03-18 17:23:39
Hon på andra slingan

Här hemma får man gå och lägga sig före kl 21 om man vill. Speciellt när man har en liten nattmarodör i huset. gäspar

2009-03-18 20:43:23
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!