Torsdag 12 mars 2009

2009-03-12 22:08:56 / 1 kommentarer ..


Jag vill börja med att säga till "hon på andra slingan"... Det är absolut tanken som räknas! Utan tanke kan det ju aldrig bli någon handling! Och även om man kommer endast till tanken, så är det i alla fall en början. Så jag tycker att vi bestämmer att här på våran gata så räknas tanken!

Sedan kan jag berätta att idag har jag fredag fast det är torsdag. Dvs att jag arbetade min sista arbetsdag för denna vecka idag. Jag har ju tagit ledigt imorgon! Hi hi... :)

Jag hann knappt in genom dörren idag, så fick jag mig en liten present av Kaisa. Det var snällt och jag skickar ett tack den här vägen!

Arbetsdagen gick bra. Det var inte så farligt körigt måste jag säga. En telefonist från Lycksele ringde idag och skulle koppla fram ett samtal. Hon passade även på att berätta att de hade alla gjort auktoriseringsprovet och klarat det! GRATTIS i massor till dem! Vi längtar tills även vi har det gjort. Nu är det bara en vecka kvar att "plugga" sedan smäller det!

Ringde Fian idag för att berätta något mycket gulligt. Men innan det kom fram, så hade hon exploderat i ilska och slängt på luren. Sedan var det inte lätt att få tag på henne på någon timme. Det där humöret, ni vet... Men det löste sig och vi är vänner igen. Hon till och med vågade fråga om lite pengar till kläder...

Väl hemma så åt jag och sedan la jag mig på sängen för att se tv innan jag skulle till dansen. Med ett ryck vaknade jag sedan 15 minuter innan dansen skulle börja. Stressigt som tusan blev det. Tänk om jag hade kommit försent. Jag hade ju aldrig vågat säga att jag hade försovit mig...

Efter jag kommit hem och berättat, via telefon, vad Sofia har för kod på bankomatkortet (måste ha den för att kunna få ut pengarna, typ) så blev det dusch och Criminal Minds. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Jag är ju ledig imorgon (ifall någon missat) och då behöver jag ju inte gå i säng så tidigt... :)

Jag saknar min kamera så fruktansvärt. Även om jag inte tycker att jag knäpper så mycket kort, så knäpper jag nog mer än jag tror. För när jag nu är utan, så hittar jag 1000 tillfällen per dag som jag vill knäppa. Suck!

Nåja, nu ska jag nog surfa runt på det stora internätet... Sköt om er alla. Jobba lugnt imorgon, alla ni som måste dra er upp ur sängarna och iväg ut. Jag liiiiiiider så hemskt med er... ;)



Kommentarer

åh, vad gulligt mamma att du skriver om mitt rackarns humör på din blogg :P hhaah

2009-03-12 22:32:18
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!