Fredag 22 maj 2009

2009-05-22 22:11:43 / 0 kommentarer ..


Som Jaana sa... Kroppen är van att ha två sovmorgnar! Därför var det i denna morgon i stort sett omöjlig att ta sig upp ur sängen. Men jag tog mig upp och jag tog mig till jobbet i tid...

Arbetsdagen flöt på bra. Det var ju jag som stängde idag och det innebar att jag inte hade den minsta lilla möjlighet att flexa tidigare. Men det gjorde inte så mycket. När man är helt inställd på en sak så går det ganska bra.

Det har varit mycket lugnt i växeln så jag har jobbat med lite annat idag. Plus att jag har drömt mig bort i världen. Mikael fyller 45 år till hösten och han vill gärna åka bort då. Jag skulle gärna ta en sol och bad-semester, men så långt har inte Mikael kommit i sitt soldyrkande. En storstad vore mer intressant för honom.

Jag skulle kunna tänka mig Paris faktiskt. Jag är så himla avundsjuk på min dotter som varit där. Men två andra ställen jag skulle kunna tänka mig är Rom eller (som jag kom på idag) Budapest. Jag älskar ju gamla kyrkor, slott och gamla byggnader över huvudtaget. Jag tror det finns mycket sådant i Budapest... Hmmm... Det är inte lätt att veta vad man vill.

När jag kom hem så var middagen (i vanlig ordning) framdukad. Denna gång på altanen. Grillat kött, supergod sås, sallad och en iskall öl. Vilken middag...!

Imorgon åker vi ju bort och därför tog vi ut alla fåglarna en längre stund ikväll. Utom Tuffie, som trivs bäst när hon är ensam i buren. Stackars One som bara har 1,5 vinge, han har det inte lätt. Vill så gärna flyga, men han kommer ingenstans utan dunsar rätt ner i backen... Men han är söt ändå!

Nä, nu ska jag ta och surfa vidare här innan jag går och ser om det inte är dags att gå isäng.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!