Fredag 29 maj 2009

2009-05-31 20:40:20 / 0 kommentarer ..


Idag när jag kom till jobbet så var allt huller om buller. Storstädet hade varit igårkväll. Och även om de gjort så gott de kunnat, så var det långt ifrån bra. Det var bara att springa runt och leta sin stol och sina övriga saker. Jag lyckades ganska bra faktiskt.

Idag hade jag och Annelie genomgång med våran praktikant Monica om vilka olika rutiner vi har i växeln. Hon är riktigt duktig och villig att ta emot fakta. Hoppas att hon kommer att bli en bra praktikant hos oss.

När jag slutade klockan 16 så åkte jag hem och möttes av ett nästan tomt hus. Det var bara Mathias hemma. Jag gick därhemma och plockade undan lite småsaker och precis när jag satte mig framför tv:n, så kom Mikael hem. Han hade varit på affären efter jobbet, så därför kom han hem lite sent.

Med sig hade han oxå en överraskning. Mina nya mc-kläder hade kommit! Det gick ju jättefort tills jag fick dem... :)

Mikael åkte iväg för att hämta byggställningen han ska ha i helgen. Just då ringde mamma och pratade ett tag.

Vi åt kycklinglasagne till middag och sedan blev det faktiskt inget mer denna dag. Lugnt och skönt framför tv:n gillar jag på fredagar.


Jag poserar i mina nya mc-kläder. Supersköna...


Märket är Scott.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!