Lördag 9 maj 2009

2009-05-10 17:57:05 / 0 kommentarer ..


Sovmorgon! Jag gillar... :)

Mikael väckte mig så att jag kom upp lagom till Melodikrysset började. Vi åt frukost samtidigt som vi löste krysset och Vanilj var med oss. Hon åt oxå. Hon är ett riktigt matvrak. Till och med Tuffie ligger i lä...

När krysset var löst och båtarna var tittade på, så gjorde vi oss klara för att åka till Storheden. Jag säger då bara en sak. ALLA Luleåbor + några till måste ha bestämt sig för att fara till Storheden idag. Det var så mycket bilar överallt och Coop-parkeringen var nästan full. Jag fattar inte vad alla skulle på stan nu för!?

Vi gjorde besök på Djurmagazinet, Biltema, Coop och Lindex. Jag köpte bara hårfärg och matskålar. Hade velat ha kläder, men när man letar då hittar man aldrig något man vill ha.

När vi var påväg hem så svängde vi förbi en kille som sålde cross-skor. Mikael köpte dem, så nu har han skor när han ska köra sin leksak. Motorcykeln som viss är av typen Offroad!

Väl hemma blev det lunch och Vanilj åt med oss. Hon älskar sallad... :) Efter lunchen bakade jag lite kärleksmums till Mathias basketavslutning. Jag tänkte bara smaka lite på smeten och precis när jag gjorde det kom Mikael in. Så typiskt...

Sedan så tyckte han att vi skulle se film. Han sa att jag kunde få se Beverly Hills Chihuahua och givetvis tog jag tillfället i akt. Att han sov stor del av filmen får jag väl acceptera...

Sedan blev det middag och kvällen bestod mest av fågelpyssel och tv-tittande.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!