Måndag 11 maj 2009

2009-05-11 21:52:05 / 1 kommentarer ..


Det var inte alls så segt att stiga upp imorse som jag hade trott. Men jag har nog sovit ikapp i helgen... :)

Arbetsdagen var helt ok. Det ringde ju, men inte mer farligt än vad man kunde förvänta sig. 

Har idag oxå bokat hotell i Umeå, avbokat ett annat i Skellefteå, fixat tid för utvecklingssamtal med Matte, hört med Fian om moppen osv osv...

När jag kom hem stod Mikael i full färd med att göra gäddburgare, så jag tog och hjälpte honom forma dem. Mikael och Sofie stod och stampade och ville iväg, men de fick vänta tills maten var klar.

Mathias var hemma idag med ont i magen, men under kvällen mådde han ganska bra igen.

Efter middagen åkte jag och Mikael och handlade. På parkeringen mötte vi Kristina Hillar så vi stod och samtalade med henne. Sedan gick vi in och bestämde oss för att börja med en mjukglass. Kristina var inte sen att hänga på... :) Det kändes verkligen som sommar. Solen sken in och vi åt mjukglass med en mc-kompis. Härligt...

Väl hemma tog energin slut. Maten packades upp och sedan blev det tv för hela slanten...

 
Tuffie lyckades smita ut när jag stoppade in Yamaha. Det är ytterst sällan hon vill komma ut, så jag lät henne vara på buren.


Yamaha blev helt tokig eftersom han var instängd. Han klättrade i taket och överallt för att få tag i Tuffie. Men Yammis hade varit dum och bitit husse. Då får man inte vara ute...


Vanilj däremot, som är världens lugnaste, var ute. Hon satt på Mikaels ben och böjde huvudet.

 
Det betyder "Klia mig" :)

Kommentarer
marlene

kul att se att vanilj och one trivs.vilket radarpar dom är vanilj och micke.hiiii

2009-05-11 22:29:31
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!