Måndag 25 maj 2009

2009-05-25 20:29:29 / 2 kommentarer ..


Idag var det inte så där jätteenkelt att stiga upp. Jag blev ganska sent iväg...

Funderade lite på om jag skulle ta motorcykeln eller bilen. Jag har ju fått köra bil hela förra veckan eftersom de håller på ute på gatan. Arbetarna lyckas göra en kulle så att jag inte kan rulla ut motorcykeln själv. Men imorse så var det ingen kulle. Dock så kom de med maskinen när jag skulle fara. Men snälla som de var så väntade de med att köra förbi oss, tills jag hade kört iväg.

På jobbet gick det bara bra. Visst var det körigt, precis som en måndag ska vara. Men allt fungerade som det skulle och dagen flöt på fint.

När jag kom hem så hade de där himla vägarbetarna än en gång gjort en kulle framför våran gård. Nu var ju dock Mikael hemma så då kunde han köra in den åt mig. Imorgon måste jag nog ta bilen... :(

Vi åt middag ute på altanen igen. Jag åt gröt och det gjorde även Mikael. Fast han grillade korv oxå.

Efter det har jag mest suttit framför datorn och roat mig. Precis när jag hade drömt mig bort till Turkiets varma stränder så fick jag ett sms från min vän Helena. Hon är på solsemester och på sms:et kan man verkligen se att hon njuter. Skönt för henne... :)

En liten stund senare ringer "svärmor" Britta. Hon är i Norrköping hos sin syster. Nu hade de bestämt att åka till Tallin på fredag över helgen. Sedan nästa fredag ska de åka till Turkiet! Gissa om man blir lite avundsjuk... Alla bara far/planerarar att åka utomlands. Jag vill oxå!

Nåja. Det är ju Mikaels 45-års dag som kommer till hösten, så vi får väl se vad han vill göra då.

Nu ska jag ta och mata alla fåglar och sedan ska jag nog kika om jag hittar något på tv:n. Ha det fint alla!

Kommentarer
Annelie

Hallilå där! Det är den 25 idag!

Hej svejs!

2009-05-25 20:55:21
Helena

Ja, o nu är man tillbaka. Det har varit sååå underbart.

2009-05-29 18:39:01
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!