Onsdag 13 maj 2009

2009-05-14 12:04:38 / 0 kommentarer ..


Det gick bra att åka till jobbet. Riktigt bra. Det är så härligt att köra motorcykel och få njuta lite innan man kommer till arbetet. Kan tycka att det är lite kallt faktiskt, men det går ändå bra.

Mathias for till skolan idag iaf. Skönt att han är frisk igen.

Annelie ringde vid lunch. Jag vet att jag inte borde oroa mig, men hon låter inte bra... Hon säger att hon kommer på lördag, hur som helst, men lite nervös är man allt. Inte klarar jag mig utan min kvalitetskollega...!

När jag kom hem så hade Mikael gjort middagen klart så det var bara att sätta sig vid bordet och äta. Vi diskuterade lite om semestern. Mikael hade hittat ett vandrarhem alldeles vid Göta Kanal. Vid Norsholm. När man sitter på deras altan är själva kanalen alldeles nedanför. Det låter ju mysigt. Så vi ska nog ringa och höra om de har ledigt. Eventuellt ska vi bo där två dagar så vi kan fara på Kålmården... Det är ju en dröm jag har, så jag hoppas det blir så.

Efter 18-tiden så började vi göra oss klara för mc-körningen. MC Fyrkanten har sina körningar onsdagar och söndagar. I Boden alltså... Så när vädret är rätt så brukar vi ju alltid köra med dem. Idag var vädret osäkert, men vi for ändå...

8 motorcyklar var vi där. Ingela var oxå med, men hon åkte idag. Vi körde till Smedsbyn, Sundom, S.Prästholm, Niemisel och hamnade i Mittitjärn. Där gjorde vi upp en eld och flera grillade korv. Mysigt...

Vi körde hem över Inbyn och Boden. Vägen hem var kall... Jag frös som en liten hund när jag kom hem. Men det var ändå en mycket trevlig kväll.

 
Vi samlades i vanlig ordning på Järnvägsstationen i Boden.

 
Några körde ner till grillkåtan, men jag, Mikael och Brage stannade uppe på vägen.


Det var ganska kallt så Ingela tog på sig något lager till.


Eva skrattar och är glad. Mikael har precis sagt att han ser framemot att se henne köra en Goldwing. För henne är det en skrattretande syn. Just nu kör hon den svarta hojjen bakom henne... Det är ett stort steg till en guldvinge, men man ska aldrig säga aldrig...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!