Onsdag 6 maj 2009

2009-05-06 21:45:29 / 4 kommentarer ..


Idag är det 14 år sedan min son döptes. Han fullständiga namn när Thomas Mathias Johansson Ärnste. Men han kallar sig "bara" Mathias Johansson... Tänk att det är hela 14 år sedan. Och den dagen var Ingela tjock. Riktigt tjock. Det var bara 10 dagar kvar tills Malin skulle födas...

Annars har dagen varit bra. Lite annat arbete än att endast svara i telefon. Alltid trevligt. Jag och Annelie har jobbat med lite av varje idag. VI har även kommit på vad vi ska kalla oss när vi någon gång i framtiden blir egna konsulenter Vi har ett jättebra namn och en superbra slogan! Jag ska berätta någon gång när vi är redo... :)

När jag for hem så sa jag som vanligt hej då till chefen och sa att vi syns imorgon. Fast hon påminde mig att det inte blir i morgon vi syns. Och då kom jag ju på att hon skulle till London med delar av hennes familj. Vilken himla grej. Man är liksom bara lite avundsjuk... Men jag önskar dem en trevlig resa och tror säkert det blir superhärligt!

Väl hemma gjorde jag lite middag och skyndade mig iväg till dansen. Sista onsdagsdansen idag och den ville man ju inte minnas. Det var en otroligt rolig dans, så jag ångrar verkligen inte att jag for dit.

När jag kom hem igen så kom jag på att jag skulle koka lite broccoli till lunchen. Jag satte på det och gick sedan till tv:n. När det började lukta överkokta grönsaker så insåg jag att jag totalt glömt bort pannan. Shit... Bara att börja om igen.

Sedan har det blivit lite mer tv och lite dator. Hade behövt X antal timmar till idag för att hinna allt jag hade velat, men icket... Bara att gilla läget.

Vid lunch idag kom en väldigt lycklig dotter förbi. Hon har ju köpt moppe och hämtat den idag. Typiskt nog så regnade det just idag, men hon var ändå riktigt glad! :)

  
Visst är den fin, hennes lilla Pärla.

 
Stolt och glad!


  
Hon vill alltid ha hjälm när hon kör och det är ju bra. För jag skulle plocka bort mopeden DIREKT om den kördes utan hjälm.

  
Här kör hon iväg. På två hjul, precis som hennes mamma!!! ;)

Kommentarer

vilka fina bilder du tog på den :D

2009-05-06 22:22:50
Anonym

Jadu...tiden flyger iväg.

Kommer ihåg din 30års-fest och nu är du ju snart...ähum ännu äldre =)



Fin moppe...Ulrika har en likadan!!



Kram K

2009-05-07 20:52:04

Jadu...tiden flyger iväg.

Kommer ihåg din 30års-fest och nu är du ju snart...ähum ännu äldre =)



Fin moppe...Ulrika har en likadan!!



Kram K

2009-05-07 20:52:44

Kul med moppe :D

Ska vi följa varandra på bloglovin ? :))



[om du inte vill , behöver du inte svara , puss :* ]

2009-05-08 22:25:18
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!