Söndag 17 maj 2009

2009-05-18 21:02:06 / 1 kommentarer ..


7.45 eller något sådant så knackade det på dörren till mitt och Annelies hotellrum. Vi hörde någon som sa:
-Frukost klockan åtta!!!

Man blir ju alldeles förvirrad. Vi tog oss upp och vi tog oss till frukosten. Hotellfrukost är ju inte alls dumt och jag måste säga att jag hade önskat att jag kunnat äta mer än vad jag gjorde. Man vill ju liksom inte sluta...

Efter frukosten gick vi upp och packade och sedan var det bara att fara iväg. Den som knackade på dörren imorse var Annika och hon ville hem! Chefen, som oxå åkte i våran bil, var lika stressad hon. Jag och Annelie sa att det var ju typiskt att vi skulle få "stresstanterna" i våran bil... :)

Chefen körde till Ersnäs. Därifrån körde Annika och där tog jag över och körde till sjukhuset. Där bytte vi till Annelies bil och hon skjutsade hem mig. Jag var hemma 10.30 redan... Men det var faktiskt skönt. Jag kände mig inte alls bra. Så jag gick och la mig och somnade direkt.

Sedan sov jag hela dagen. Mikael var och körde hoj och var i storforsen. Men jag var glad över att få vara hemma i min säng.

Först trodde jag att jag kanske var sjuk sedan gårkvällen. Men jag drack inte alls så mycket, så jag tyckte det var konstigt att jag skulle bli dålig av det. Dessutom var jag sliten och riktigt dålig hela dagen. Så tillslut insåg jag ju att det var någon slags magsjuka som jag hade fått. Samma som Mathias hade tidigare i veckan.

Så som ni förstår så låg jag i sängen hela dagen och hela kvällen. Det hände inget mer avancerat än så för mig. Mikael kom ju dock hem på eftermiddagen. Så han satte igång och oljade altanen, så att den skulle bli sommarfärdig. Sedan lagade han middag till sig och Matte och sedan såg han på tv med mig.


Kommentarer
Karolina H

Jag vet ett par stycken som INTE kunde skylla hur de mådde på söndagen på magsjuka :-)

2009-05-20 14:31:22
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!