Söndag 24 maj 2009

2009-05-24 20:35:28 / 2 kommentarer ..


Klockan ringde 8.30 och då gjorde vi oss klara för att gå ner och äta frukost. Jag kan nog inte påstå att det var en superduper jättestor frukostbuffé, men det räckte gott och väl. Vi blev mycket mätta och belåtna.


Efter det att vi, i lugn och ro, packat ihop våra saker så checkade vi ut och åkte iväg.


Idag tog vi en annan väg. Vi körde över Burträsk mot Skellefteå. Det var en jättefin väg att köra längs med. Det var också lite kul att vi passerade Göteborg, Åland och Mora efter den vägen...


Vi stannade i Skellefteå för att äta lunch innan vi sedan körde raka vägen hem. Vi lyckades hålla oss helt och hållet borta från regnet även idag. Skönt!


När vi kom hem så packade vi upp och sedan gick Mikael ut i garaget. Även om vi inte kört i regn, så har vägarna varit blöta till viss del. Blöta vägar betyder smutsiga hojjar. Smutsiga hojjar betyder att det kryper i kroppen på Mikael. Så han tvättade dem...


Själv tog jag ut fåglarna, startade en tvättmaskin och bara allmänt tog det lugnt.


Sofia och Mathias kom hem efter att ha varit på Hertsön och firat sin farfar som fyllde 65 år. Grattis till honom...!


Jag kan lugnt erkänna att jag inte har gjort något mer idag. Jag har bara lagat lite mat och sett på tv. Och så sitter jag ju vid datorn förstås. Jag bara laddar för morgondagen som säkert kommer att bli ganska körig.



Vi stannade till efter vägen. Bortanför vattnet ser man kyrkan som är i Burträsk.


Pärla ett och pärla två. Fast enligt mig så kommer tvåan på första plats. Om ni fattar... :)

Kommentarer
Anonym

Hej hej ja men nu har du du ju gjort de =) hälsa du med!

2009-05-25 09:58:04

Från Robin ;P haha

2009-05-25 09:58:35
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!