Tisdag 19 maj 2009

2009-05-19 21:18:42 / 0 kommentarer ..


Mådde så bra imorse! Jag gillar att må bra... Hatar att må dåligt... Är kanske för sällan sjuk för att kunna vänja mig. Fast kan man vänja sig vid att vara sjuk!? Det borde man inte kunna iaf...

På jobbet var förmiddagen helt vanlig. Kl. 10.00 kom det en reporter från Landstingstidningen + att ett gäng telefonister från Samhall kom på besök. DÅ bestämde sig växeln för att lägga av. Inget fungerade, så vi stod där som fån och mest bara tittade på varandra. Men sedan kom jag och Annelie på att vi kunde jobba med lite annat, så det gjorde vi. Och vipps var systemet åter igång och vi kunde jobba som vanligt.

Efter lunch idag så var det en intern revision på vårat jobb. Jag och Annelie var med, plus chefen. Det gick riktigt bra. Vi höll på fram till 16 och revisorn var mycket nöjd med vårat arbete. Visst fanns det saker som vi skulle förbättra, men ändå... KUL att man får höra att allt jobb vi lagt ner varit mycket bra.

Efter det gick jag till min arbetsplats och började skicka lite viktiga mail. Precis när det var dags att sluta så ringde SKTF-tidningen och ville prata lite. Så jag tog mig inte från jobbet förrän näst sist av alla telefonister. Och jag som slutade bland de första idag... Så kan det gå!

När jag väl kom hem så var det bara att sätta igång med maten. Pratade med Sofia och vattnade lite blommor. Jag är så glad för att min orchidé håller på att blomma igen! Jag som trodde den var stendöd...

Har fixat Sofie's dator nu, så att nu är den helt klar. Hade lite småsaker kvar, som tex ljud, men nu fungerar den som en pärla!

Sedan har jag mest sprungit mellan köket, tv:n och tvättstugan. Och nu sitter jag vid min egen dator och ska verkligen fundera om det är bäst att gå och lägga sig nu, eller senare... Nu är ju väldigt tidigt, men jag älskar ju att ligga i sängen och se på tv. Fast tänk om jag somnar och så vaknar jag sedan och inte kan somna om... Åh herregud. Vilka enkla problem man har egentligen. Ibland iaf...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!