Torsdag 14 maj 2009

2009-05-15 21:49:41 / 0 kommentarer ..


Eftersom vi var tre stycken borta idag på förmiddagen så kan man lugnt sagt säga att vi fick jobba ordentligt. Men proffsiga som vi är i televäxeln så gick det som en dans på rosor... Ungefär...

Dagen gick riktigt fort och jag kan inte påstå att det hände något särskilt. När vi inte svarar i telefon så är vi mycket uppspelta inför lördagen då den stora cermonin ska vara. Oj vad vi längtar. Vårat största problem är vad vi ska ha på oss. Ska det var kjol på dagen eller på kvällen? Ska det vara diskreta färger, eller svartvitt?

Pratade med Annelie på dagen oxå. Hon är nästan ännu mer frustrerad än vi som är på jobbet. Hon hör ju liksom inte snacket... Men jag tror säkert att det löser sig hur som helst. Cermonin kommer garanterat att genomföras, vare sig man har rödblommig storskjorta eller kritstecksrandig kostym.

Efter jobbet körde jag till Ica och fixade flickorna Johanssons presenter. Det blev inte alls som jag hade tänkt, men de fick pengar iaf. Det kommer säkert till användning.

När jag kom hem och vi hade ätit så visade jag Mikael vandrarhemmet som jag hade bokat till semestern. Ett jättefint ställe som heter Kapten Bille's och ligger alldeles vid Göta Kanal vid Norsholm. :)

Efter lite prat och snack och fågelmatning så klädde vi på oss och tog motorcyklarna upp till Boden. Vi körde både genom gamla Sunderbyn och gamla Sävast. Härligt...!

Väl framme hos Tomas o Ingela var hela familjen Peugote där. Det fanns en silverfärgad 407, en silverfärgad 307 kombi och en silverfärgad 308. Det märks att Peugote är ett populärt märke... :)

Träffade så trevliga människor. Blandannat Annelie och Tomas föräldrar. Lasse brukar läsa här och han berömde mig för mitt sätt att skriva. Nu vill jag inte skryta, men jag blev så otroligt glad över att höra honom (och även Monica) säga det! Gulle ni...!!!

När vi kom hem blev det bara att kolla att ungarna var hemma, fixa maten inför imorgon och sedan gå till sängs.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!