Torsdag 21 maj 2009

2009-05-22 22:00:37 / 0 kommentarer ..


Idag åt vi frukost ute på altanen för första gången i år. Mysfaktor hög... Mikael, som har bestämt sig för att vara brun denna sommar, njöt i solens varma strålar. Jag måste säga att jag tycker själv att det är skönt att få sitta i solen och få lite färg på sin kropp.

VI hade bestämt med mamma att vi skulle åka till dem vid 11.30-tiden. Men mamma ringde redan strax efter nio och frågade när vi skulle komma. Så vi åkte till dem tidigare än planerat. Mamma ville gärna att vi skulle köra motorcyklarna oxå, så att hon fick se dem. Givetvis gjorde vi henne till viljes.

Min mamma sitter i rullstol och hon tar sig inte så lätt ut. Hon kan gå, men det är med nöd och näppe och endast med rullator. Att sitta på en motorcykel, det är iaf inget som hon bör göra. Men hon är ganska nöjd med att få titta på två stycken på gården emellanåt... :)

Vi fördrev ganska lång tid hos mamma och Bernt faktiskt. Riktigt trevligt. Bernt hade "bakat" som vanligt. Han sätt att baka är att öppna förpackningen till fikabrödet som han köpt på Coop...

När vi tyckte att det var färdigt med besöket så drog vi iväg till Statoil för att tanka full och sedan hem. Vi grillade hamburgare till lunch och sedan låg vi på altanen och solade/sov. Skönt...

När vi tillslut insåg att man inte bara kan ligga och slöa så tog vi cyklarna och cyklade på en liten runda innan vi gjorde middag.

Idag hade vi tänkt gå på bio, men vi uteslöt det. Vi såg DaVinci-koden på DVD istället. En film helt i min smak. Resten av kvällen tog vi det bara riktigt lugnt. Denna kommande klämdag är det ju inte min tur att vara ledig, så det var bara att gå isäng i tid.

Hade inga kort från idag, men jag hittade två kort från år den 21 maj 2006. Då var jag och Ingela och körde med MC Fyrkanten till Selets Bruk.

 
Ingela med sin coola keps!


Vi var ett gäng... :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!