9 november 2009

2009-11-09 20:12:33 / 2 kommentarer ..


Imorse fick jag ett samtal från min bekanta vän som jobbar på Willys. Hon skulle ta upp med sin chef hur jag blivit bemött och frågade om hon fick använda min blogg och det jag skrivit. Självklart fick hon det, jag står för det jag skrivit. Men jag måste säga att detta gjorde att jag verkligen kan tänka mig gå tillbaka på Willys. Det är skönt när man känner att man får respons för sin kritik. Tack du skamsne vän för att du tog till dig detta. Och du vet ju att det har absolut inget med dig att göra!

Jobbet då!? Ja, jag kom till min arbetsplats och fick reda på att det var tre st sjuka. Dessutom måndag morgon. Dessutom vaccinationstider... Det var bara att ladda inför en jobbig dag. Och jobbig, det var bara förnamnet. Vi hade en bra bit över 50 i kö i morse. Närmare 60 om jag ska vara ärlig. Då ska ni veta att alla vi som var på plats jobbade som tokar. Dessutom satt Helena på Länsteknik och hoppade in i krisstunder.

Arbetsdagen gick iaf mycket fort...! När jag hade slut rast ringde min mobil och det var pappa. När jag såg hans namn på displayen, så blev jag alldeles kall. Jag visste ju att min farfar låg på sjukhus... Men det visade sig att min söta pappa bara ville tacka för kortet jag skickade till fars dag. Han hade blivit överlycklig!!! Kul... :) Och min farfar hade fått fara hem från sjukhuset... Puh...

Idag gick jag faktiskt hem när jag slutade mitt jobb. Mikael kom och mötte mig och han hann ända till Sundis sporthall innan vi möttes. När man går med Mikael är det ett riktigt race man är ute på för han går himla fort!

Ikväll har jag varit ganska slut i huvudet och bara dö-tittat på tv och slö-spelat lite Café World på Facebook. En lugn och skön kväll med andra ord!

Kommentarer
Ingela

Hejsan, nu är du lite virrig igen, det är väl ändå november och inte oktober...

2009-11-09 22:34:13
Ingela

Vad bra att du har ändrat till november nu :-)

Jag har ju börjat nedräkningen till 1 advent och då hade det ju varit länge kvar om det var oktober...

2009-11-10 12:37:41
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!