Fredag 13 november 2009

2009-11-15 19:46:36 / 0 kommentarer ..


Mitt mål när jag börjar 7.30 är att ta den första bussen som går till jobbet. Jag hinner om jag har nr 2, men det blir snävt om tid. Idag nådde jag mitt mål och var först på plats på jobbet.

Det har varit en bra dag idag måste jag säga. Det har inte ringt så farligt och alla har varit på bra humör. Eventuellt kan det bero på kvällen som komma skall.

När arbetsdagen var slut så tog jag mina saker och promenerade hem. Riktigt skönt att gå måste jag säga. Min bok tog slut under vägen, men jag hade lyckligtvis en till laddad och klar.

När jag kom hem så fick jag en present! Ett par sprillansnya skoterhandskar. Precis sådana som jag har velat ha. Jättefina... :) Tack för de min älskade sambo!

Efter duschen gjorde jag Mikael och Mathias sällskap när de åt middag och sedan gjorde jag mig själv helt klar. Strax efter 19 så åkte vi och hämtade Mallan och sedan for vi till stan. Utanför Allstar mötte vi PK och sedan kom de intrallande en efter en.

Vi gick in till vårat bord och surrade på som man gör på en sådan sammankomst. Förrätten bestod av Allstar plate. En slags natchotallrik. Mycket mat för att vara en förrätt, men mycket gott. Sedan kom middagen och den bestod av en stor köttbit med pommes. Maten ska man inte klaga över. Det gjorde egentligen inte Annelie heller, men hennes bit var mycket blodig. Hon nämnde det till servitören som kom tillbaka med kockens stora ursäkter och erbjöd henne en pannacotta som ursäkt. Den var tydligen mycket god.

Singelpinglan Marlene sa sedan till när det var dags att gå till Olivers. Dit kom stora delar av vårat gäng och vi hade jättetrevligt där. Själv fick jag dock väldigt ont i halsen efter ett tag. Har aldrig haft så ont tror jag. När jag insåg att det bara blev värre, så åkte jag hem.

Men jag är nöjd med kvällen dock!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!