Fredag 30 oktober 2009

2009-11-01 19:46:55 / 0 kommentarer ..


Var uppe jättetidigt och hade jättegott om tid på mig. En bra morgon alltså... :)

Idag hade jag sådan där jättebra arbetsdag. Jobbade 8-12! Det är både bra och dåligt... Jag får ju stressa så mycket under de få timmar jag är på jobbet, för att hinna det jag ska. Men samtidigt är det skönt att få fara iväg så där mitt på dagen.

När jag slutade tog jag bussen till Stadsö centrum. Jag klev av bussen och mötte Sofia och Niklas. Sedan klev vi på nästa buss som tog oss till Storheden. Vi gick först på bolaget. Det var en kö som var enorm. Alla köer ringlade sig kring hyllorna genom hela butiken. Men det gick faktiskt ganska fort ändå.

Sedan gick vi till Ica Maxi så att jag kunde låsa in varorna i ett skåp. Efter det skiljdes jag från dottern och hennes boyfriend och så gick jag vidare. Jag gick i OnOff, Rusta, Jysk osv. Trevligt att gå och strosa.

Det jag egentligen var på plats för att göra var handla. Så jag tog itu med det. På Ica var det oxå sjukt mycket folk och jag gick i över 1,5 timme och handlade. Men jag gillar det. Tycker det är jättehärligt att gå omkring för mig själv och läsa innehållsförtecknigar...

När jag handlat satte jag mig för att vänta på Mikael. Då träffade jag min fd svärmor och mina fd svägerskor! Trevligt att prata lite med dem. Mikael kom och sedan for vi hem.

Vi gjorde en jättegod ugnstekt fläskfilé. Enkelt men mycket gott. Till efterrätt gjorde jag blåbärspajer.

Ikväll ringde det flera personer som aldrig ringer till oss. Det var riktigt trevligt att prata med dessa!

Som vanligt blev det en ganska tidig kväll. Fredagskvällar är man himla trött...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!