Fredag 6 november 2009

2009-11-08 16:29:10 / 0 kommentarer ..


Läste tidningen imorse och där stod en fin och tydlig annons om vad som gäller för den Nya Influensan. Skönt tänkte jag för då vet man vad man ska säga till de som ringer och har frågor. Mmmmm. Det räckte i några timmar, sedan fick vi veta att allt var ändrat och det som stod i tidningen gäller inte. Ja, vad ska man säga... Vi hade iaf gott om jobb idag.

Annelie slutade lite tidigare idag för att hon skulle fara med sina katter till veterinären. Jag visste att hon skulle vara där kl 15 och precis då tänkte jag lite extra på de stackarna... Senare på kvällen fick jag veta att det gått bra ändå, så det var ju skönt.

Det är kul det där med husdjur och dess ägare. Jag behandlar ju verkligen mina djur som små bebisar, och det tror jag är lätt att man gör. Tex Rosen på mitt jobb hade ställt sig och stekt plättar till sin papegoja efter den hade genomgått en operation här om dagen. Precis som man skulle ha gjort med ett riktigt barn... :)

Idag när jag slutade så tog jag ett beslut att inte gå hem. Jag hade faktiskt tänkt det, men det blev inget av med det. När jag kom ut genom dörren så regnade det nämligen. Då vill man inte gå... Så därför var jag hemma lite tidigare än planerat. Det var ju skönt iofs.

Kvällen bestod av god middag, rött vin och slötittande på tv. En helt vanlig fredagkväll alltså.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!