Lördag 14 november 2009

2009-11-15 19:51:19 / 0 kommentarer ..


Som sagt så for jag hem med ont i halsen. Det blev LÅNGT ifrån bättre till idag. Hela förmiddagen har jag gått utan röst och började känna mig mer hängig. Fick inse att det nog inte skulle bli någon dans idag...

Istället sov jag i några timmar. När jag vaknade var jag ännu mer dålig. Alltså, jag vill inte klaga egentligen, men nu gör jag det. Jag kan inte minnas när jag var så här dålig sist.

Min hals har gjort fruktansvärt ont, febern blev jättehög, mitt huvud gjorde så ont att jag bara grinade och tillråga på allt mådde jag så illa att jag bara ville kräkas hela tiden.

Jag är sällan sjuk men nu verkar jag ha tagit och gjort allt på en gång. Det var en jobbig dag, denna lördag. Jag har inte gjort något idag, bara legat på soffan/i sängen och kämpat för att bli frisk.

Det enda positiva är att jag i dimmorna insåg att Team Ola vann i Körslaget. YES...!!!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!