Lördag 21 november 2009

2009-11-22 19:24:06 / 0 kommentarer ..


När klockan var strax efter 7 så tyckte min kropp att det var dags att stiga upp. Och det jag gjorde... Nu när jag skriver det, känns det mycket otroligt att det hände. Men jag steg upp, gav katterna mat, kokade kaffe och satt med morgontidningen lääänge. Ganska skönt. Sedan startade jag en tvättmaskin, tömde diskmaskinen och gjorde en massa småsaker innan jag tyckte det var dags för Mikael att stiga upp! :)

När vi hade ätit frukost och gjort oss klara så begav vi oss iväg till stan. Vårat huvudärende var att hämta biobiljetter. Vi har nämligen bokat biljetter till "Luftslottet som sprängdes" som har premiär nästa fredag. Jag, Mikael och Marlene ska gå. Kul... :)

Sedan var vi oxå och fikade på Waynes Café. När vi satt där inser vi att det är exakt ett år sedan som jag och Mikael gick på stan tillsammans en helt vanlig lördag. Anledningen till att vi kom på det var för att luciakandidaterna kom och visade upp sig i Strand Galleria. Då inser vi att förra gången vi var där, så var förra årets kandidater och visade upp sig... Inte ofta vi går på stan...

På väg hem svängde vi förbi Yamaha Center och tittade på skotrar. Vi hittade ingen intressant, men jag hittade ett par skoterskor som jag vill ha. Mikael ska beställa dem via hans jobb.

Resten av kvällen var mycket lugn. Det blev lite datatid och faktiskt en vilostund. Vi åt god middag, såg Robinson, såg Transformers. Inte så intressant egentligen.

Lillen är så söt. Han kan sova hur som helst... :)


Pappas famn är riktigt mysig.


Även på stolen kan man variera sömnställning på många olika sätt... :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!