Lördag 31 oktober 2009

2009-11-01 20:01:26 / 0 kommentarer ..


Jag älskar verkligen mina katter. Men när jag på nätterna måste schasa undan dem när de klättrar i bokhyllor, flytta på dem när de jagar pinnen till persiennen, ta fram dem när de busar med min stegräknare under sängen, bli arg på dem när de jagar kabeln till min dator osv osv osv... Då kan jag känna att det var skönt på den tiden när jag fick sova ifred!!! Men jag vill absolut inte byta tillbaka...

Vi löste Melodikrysset idag och det gick ganska bra faktiskt. Sedan tog jag och gick igenom Mikaels hår med sax och maskin. Och efter det blev det att packa och göra sig klar. Idag var det ju nämligen Stenvallsfesten!

Vi åkte och hämtade Henning och Cecilia och sedan drog vi iväg till Nordkalottens hotell. Vi checkade in och sedan gick vi ner på ett informationsmöte. Idag skulle vi på hockey! På mötet var även Osten (Luleå Hockeys sportchef) och han pratade på ganska länge med oss. Fick bla veta lite "hemlisar" som Jarmo Myllys har gjort. För er som inte vet det så har jag varit (och är väl än) en mycket stor fantast av Jarmo!

Sedan kom en buss och hämtade oss och vi for till Coop Arena. Började med att gå till baren och dricka en öl innan vi letade reda på våra platser. Första perioden var helt ok. Luleå gjorde mål nästan direkt. Andra perioden missade vi för då stod vi i baren. :P

Tredje perioden såg vi, men den var inte så kul för hela matchen slutade med vinst till Rögle. När allt var slut åkte vi tillbaka till hotellet.

Mikael gick i relaxen med grabbarna men jag befann mig på hotellrummet och gjorde mig klar i lugn och ro. När Mikael oxå var klar så gick vi till Gunnar och Monas rum och satt med dem tills det var dags att gå till restaurangen.

Kvällen var helt underbar. Vi åt enormt god mat! Vi fick höra och dansa till suverän livemusik. Vi drack gott vin och njöt av sällskapet! Träffade en gammal klasskompis från tiden då jag bode på Bergnäset. Han kände igen mig, vilket jag inte vet om jag tycker är bra eller dåligt...

Kl 02 kände vi att det var dags att göra avslut på denna fest, men OJ så kul vi hade. En av de roligaste Stenvallsfesterna faktiskt!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!