Måndag 16 november 2009

2009-11-16 19:11:44 / 0 kommentarer ..


Ibland är det faktiskt inte pga mig som det är svårt att stiga upp på morgonen. Som idag tex... När klockan ringde var jag ganska pigg, men direkt katterna märkte att jag rörde på mig så kom de båda två och la sig ovanpå mig. Båda kurrade som högljudda maskiner och vars otroligt gosiga... Men eftersom jag inte ville väcka Mikael, så tog jag med mig katterna och steg upp ganska snabbt ändå.

På jobbet var det inte så farligt jobbigt idag. Inte om man tänker att det faktiskt är måndag. Tur det för jag är ganska sliten i rösten fortfarande, även om jag i övrigt mår ganska bra. Dock bestämde jag mig för att ta bussen hem när jag slutade. Av två anledningar... För det första är det dumt att motionera när man har hosta och dessutom vill jag inte riktigt gå när det regnar och är glashalt. Var skönt att åka buss.

Jag hade bestämt mig för att bara ta det lugnt ikväll. Även om jag mår bättre än i helgen, så inser även jag att fortsatt vila vore det bästa. Dock satte jag igång direkt jag kom hem. Det blev lite tvättmaskinslek, middagslagning, städning av toaletter (inkl. katternas), städa bland skor o jackor i hallen, datorbyten och fix, lite dammtorkning och vattning av blommor. Varför ska det vara så svårt att inte göra något?

Hur som helst så sitter jag nu vid min egen dator och bloggar redan nu fast klockan bara är 19. Men jag inser att om jag sätter mig i soffan, så kommer all min ork ta slut och därför gör jag detta innan. Idag, mina vänner, bjuder jag på några få snälla kort från middagen med jobbet på Allstar!



Ullis, Charlotte och Therese med glada miner!


Jaana ser lurig ut när hon skvallrar med Mallan.

 


Annelie o Jaana är på väg att göra sig oskuld som Annelie sa. Kan man köpa sig oskuld...?

 


Cissi var med och hon körde inte denna gång. Lite cider slank det minsann ner för hennes strupe.

 


Jaana (igen!) och PK sitter vid middagsbordet.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!