Måndag 23 november 2009

2009-11-23 21:14:05 / 1 kommentarer ..


3 år och 4 månader! Så länge har jag och Mikael varit tillsammans idag. Tiden går fort när man trivs med livet!

Imorse hann jag och katterna leka lite lekar. Vi lekte tillsammans, problemet var bara att vi lekte olika lekar.
Bill lekte "jag ska gräva så mycket jord jag hinner ur blomkrukan".
Själv lekte jag "jag ska döda Bill så fort jag får tag på honom".
Lillen hade en åskådarplats. Han hade platsen "mitt på tv:n".
Jag måste säga att jag bäst gillar leken "nu gosar vi hos mamma". Synd bara att katterna hellre leker "nu gosar vi hos pappa"... :(

Idag var Mallan tillbaka på jobbet. Vi möttes på bussen och hann uppdatera varandra om det senaste innan arbetsdagen började. En hel ok dag på jobbet måste jag säga.

Slutade lite tidigare idag. Skulle till Stadsöskolan och ha utvecklingssamtal med Mathias. Som förväntat var det mycket bra. Han är så duktig min lille son. Det som jag dock fick höra var det som jag fått höra ända sedan han började skolan. Nämligen att han pratar för mycket på lektionerna när han borde vara tyst. När han sedan ska prata, typ räcka upp handen för att han kan svaret på frågan, då slarvar han. Så hans mål är att göra tvärtom. Hoppas han lyckas.

Jag gick hem och vi fixade med middagen. Efter det fortsatte jag i köket. Lagade matbackar så att man har när det krisar i tidsschemat. När man har mycket planerat hela tiden så gäller det att vara förutseende.

Sedan har det inte blivit så mycket mer idag! Vill bara tacka Sofia's kompis, Sofia, för kommentaren. En skärbräda är ju bra att ha, så det är bäst att skriva upp det på listan det med! :)


Här lagar jag mat för fulla muggar!
 

Så skönt att ha massa matbackar klara redan.
 

Sofias rum. Ett litet rum med massor av saker. Blir skönt för henne att få massa mer kvadrat.
 


Tomt på väggarna... Kanske blir mer saker där i lägenheten.

 


Skrivbordet och dataskärmen ska med. Även datorn, måste bara fixa den först... :)


Kommentarer
Lena Salander

Vad god den där maten såg ut....är hungrig hih vad är det för något?

nyfiken:D

2009-11-27 16:22:29
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!