Ondag 11 november 2009

2009-11-11 22:07:11 / 0 kommentarer ..


Den 11 november 1988 (för exakt 21 år sedan) så såg jag och Ingela en videofilm. Det var filmen E.T. Anledningen att det är något som både jag och Ingela kommer ihåg mycket väl, är väldigt enkel. Min pappa ringde nämligen mitt under filmen och berättade att jag hade fått en lillebror. En söt liten unge som fick namnet Jan Urban Daniel.

Så idag gratulerar jag min lillebror Ubbe på hans 21-års dag!!!

I övrigt kan jag säga att jag hade en rätt bra dag. Fortfarande mycket på jobbet. Hinner inte ens med saker som jag ska hinna, men man får ju prioritera det viktigaste. Samtalen som ringer in. På rasterna diskuterar vi mest festen som komma skall. På fredag har vi ju fest med jobbet. Det blir riktigt skoj!

När jag slutade idag, så tog jag mitt pick och pack och promenerade hem. Oj vad jag gillar att gå när det är några minusgrader. Luften är så härlig och man blir inte svettig.

När jag kom hem så åt vi lite middag och sedan var jag såååå trött. La mig på soffan och det var ju dumt. En timme försvann jag in i drömmens värld. Det innebär att jag är hur pigg som helst nu. Det innebär att jag kommer inte att kunna sova när jag lägger mig. Det innebär att jag är trött imorgonbitt. Hmmm...

Jaha. Nu har jag inget mer att skriva om direkt. Men vi hörs väl imorgon! :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!