Onsdag 18 november 2009

2009-11-18 21:48:44 / 1 kommentarer ..


Idag försov sig mina katter. De som alltid kommer när klockan ringer, syntes inte till. När jag var på väg att stiga upp såg jag Lillen titta fram alldeles sömndrucken vid Mikael. Trött lite kisse... Bill var lite pömsig han med, men de kom ändå med mig ut ur sovrummet.

På jobbet var det ytterligare en medarbetare som var sjuk. Det var dessutom hon som skulle ha stängningen idag. Men eftersom jag inte hade något planerat efter jobbet så ställde jag upp. Plus på flexen är alltid bra att ha.

Hemma var det två ungar (=mina barn) och två katter (=mina bebisar) som var hemma. Sofia lurade mig att Mathias hade farit till stan. Hur jag kunde gå på det, förstår jag inte...

Jag lagade middag och sedan hamnade jag framför datorn. Sofia tycker nog att hon har världens löjligaste mamma som spelar FarmWill och Cafe World på Facebook, men vaddå... Det är ju roligt. Blir som en drog...

På tal om Sofia. Om ni går på den här adressen:
http://www.teknikenshus.se/skola/program/studion.htm 

och sedan klickar till höger där det står:

2009-10-22 
Uppdrag Nyheter
Strömbackaskolan MP1
Piteå
Grupp 1

Då får ni se Fian läsa upp nyheter. Sofia läser både Inrikes och Sport. De andra som är med är hennes klasskompisar. Jättekul att se och jag tycker hon är jätteduktig!!!

Jag fick idag oxå läsa lärarnas omdömmen om Mathias. Det var ett G i läsförståelse som förvånade mig massor, men eftersom det är VG och MVG på de resterande sakerna så ska jag inte klaga. Oj vad båda mina ungar är duktiga. Skönt att kunna vara en riktigt stolt mamma! :)

Sedan vill jag gratulera mina vänner Ingela o Tomas till deras nya inköp idag. De har nu en ny, fin och röd Peugeot 308. Kul för dem!!!

Ja, något mer än så blev det nog inte idag!

Kram på er alla.


Kommentarer
Ingela

Tack för det :-)

2009-11-19 10:54:33
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!