Onsdag 4 november 2009

2009-11-05 21:20:31 / 2 kommentarer ..


Jag tog mig upp i bra tid idag. Härligt... :) Sedan glömde jag bort att jag skulle ha bilen idag, så jag var på väg till bussen, men hann hejda mig i tid...

Jobbet gick bra och allt var som vanligt i stort sett. När jag slutade jobba så åkte jag till stan för att möta upp Sofia. Hennes buss hade inte kommit så jag sprang in till Cubus och köpte två linnen. När Sofia sedan kom så for vi till Boden.

Vi gick till deras nya stolthet; Enter Galleria. Jag tycker gallerian var helt ok faktiskt. För att ha varit en stad som inte haft någon galleria, så blir det här ju perfekt. Vi gick runt och tittade i alla affärer, hann även in på biblioteket. Sen mötte vi upp Annelie och så gick vi lite till med henne.

Fian ville inte ha någon macka från Opalen till middag, så det blev Frasses till middag istället. Sedan gick vi till Opalen och köpte lite fika med oss som vi tog med till Annelie.

När vi kom dit så fick jag se två helt underbara varelser. Inte Annelies barn (som faktiskt är härliga de med), men jag menar katterna. ÅH, så söta de är. Och vad stora de blivit sedan jag såg dem sist! De är verkligen jättefina!

Vi gosade med katter, drack kaffe, myste och hade helt enkelt en mycket trevlig kväll. Jag hjälpte Annelie o Stefan med att bränna sina Turkiet-bilder på en DVD-skiva innan jag for hem. Det skulle ju vara trist om de bilderna försvann. Hem for vi kring 21.30 och det blev lite "måste-saker" innan jag kunde gå i säng.

Nu har jag tagit mig tid med bilder, så ni ska få se Annelies underverk:


Söta Mimmi.


Laban på pålen.


Kolla så mysig kattherre.


Syskonlek.

Lite mer syskonlek. Ser ni Labans tunga...!?


Kommentarer
Annelie

Japp det ser vi :)

Åhh dessa katter - dom är så himla goa & mysiga....

2009-11-05 22:26:41
Anonym

2009-11-05 22:39:49
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!