Söndag 15 november 2009

2009-11-15 19:56:33 / 0 kommentarer ..


Sov hela natten och vaknade vid 12 idag. Då kände jag mig faktiskt lite piggare. Fortfarande kunde jag inte prata, men huvudvärken, febern och det onda i magen var borta.

Dock har jag valt att inte göra något väsentligt idag heller. Har legat framför tv:n hela dagen faktiskt. Tur man har kater som gosar med en... :)

På eftermiddagen klarade jag äntligen av att äta igen så då började jag känna mig mycket piggare. Rösten kom oxå tillbaka tack och lov. Så imorgon blir det jobbet igen! Bra, för jag hatar att vara borta från mitt arbete.

Mikael har nu farit till sin hockeyträning, medan jag sitter här vid datorn ett tag. Ska återvända till tv-soffan snart för att se lite strunt som går på dumburken.

Lite tråkiga dagar på bloggen detta kanske, men det blir inte så mycket att skriva om när man bara ligger still och sover/ser på tv.

Imorgon är en ny vecka med nya friska tag!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!