Söndag 8 november 2009

2009-11-08 21:45:14 / 1 kommentarer ..


Jag känner redan att jag fått upprättelse angående mitt "besvär" med Willys. Kritiken har uppfattats och skall vidarebefodras. Sådant gillar jag... Ska nog ge den butiken någon chans till ändå...

Jag steg upp vid 5-tiden idag... Nä, jag hade inte missat att det var söndag utan jag skulle skjutsa Mathias till tåget. Idag var GBBK till Kiruna för att spela match. (Senare under dagen fick jag veta att de vann med 72 poäng! Visst är de bra...!?).

När jag skjutsat honom åkte jag hem igen för att återvända till sängen. Ärligt talat så hade jag en plan på att gå en promenad, men insåg att jag nog skulle bli dumförklarad om jag var ute och promenerade 05.45 en söndagmorgon.

Vaknade igen några timmar senare och då kändes det skönt att ha sovit någon timme till. När vi satt och åt frukost kom Sofia och Niklas hem och plötsligt var alla ungar (inkl. Sofie o Robin) utom Mathias hemma. Ovanligt...

Jag ställde mig sedan och gjorde tårta och fixade färdigt fikat. Det var dags att fira Fian lite grann idag. Tyvärr kunde en del inte komma pga sjukdom, så därför blev det ganska lugnt idag. Jag hade velat att alla skulle komma på dagen, men det ville tydligen ingen annan. Så efter 17-tiden började det komma några. Sofias faster m.fam + Sofias farmor o farfar.

Lite senare på kvällen kom även Ingela o Tomas. Trevligt att få träffa dem alla igen.

Strax före 21 så var jag och Fian och hämtade Mathias från tåget. Det var en helt uppspeedad kille som kom hem! Han surrade konstant. Jag och Sofia var helt i chock... :)

Kvällen avslutades senare med eldning och lite mer datoriserande.

Kommentarer
Ingela

Vad skönt för er att få elda när allt främmande väl hade kommit och farit... Men den här gången var det lagom temperatur hos er tycker jag :-)

2009-11-08 21:55:18
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!