Tisdag 24 november 2009

2009-11-24 21:30:26 / 1 kommentarer ..


EXAKT 1 månad till julafton. Ingen julstämning än, men den kommer väl... Tänk vad fint det blir till helgen när alla tar fram sina adventsstakar och stjärnor och myser med glögg och tända ljus... Jag längtar...

Har sovit dåligt inatt. Hostar som en tok när jag ligger på rygg. Men jag har inte hjärta att lägga mig på sidan när jag har ett sovande kattunge på bröstkorgen. Hur katten kan sova när jag hostar, det är en gåta...

Ytterligare en mycket lugn dag idag på jobbet. Alltså, sedan vi satte in mätsystemet så har folk slutat ringa till oss. Kommer bara upp i drygt 2000 samtal... Dåligt...

Jag och Ullis tog bussen hem samtidigt idag. Resan är inte så lång, men ändå tråkig när man åker ensam. Åker man två så kan man prata bort tiden.

Hemma var Sofia och Mikael. En hungrig och en som lagade kladdig mat. Det är inte en bra kombination, för den hungriga äter inte kladdig mat...! Tur hon har en snäll mamma som låter henne äta annat.

Jag bad att få ta bilen till dansen idag eftersom det regnade. Det fick jag göra, men då ville han att jag skulle fara förbi med alla tomma mjölkpaket osv. Jag gjorde det för jag är en snäll människa! Fian hjälpte till.

På dansen var det rep idag. Jag gillar ju att lära mig nya danser. Dessutom så under rep-kvällarna så dansar de mycket gamla danser och de kan jag inte. Men det var ändå roligt. Ulrica kom och jag fick höra det senaste skvallret från hennes värld.

Ikväll kommer det inte att hända så mycket mer, så jag säger tack och adjö för idag!

Kommentarer
Ulrica

Hej Jenny,



"Dans-Ullis" här! :) Vad kul att du bloggar och att du är så otroligt flitig i ditt bloggande också! Ser fram emot att lära känna dig bättre genom att läsa ditt bloggande! Måste säga att det roligaste med tisdagsdanserna nästan är att få surra med dig! :) ...nu kanske vi får chans att surra ännu mer på torsdag om jag kan ta mig iväg då! :)

2009-11-24 21:55:47
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!