Tisdag 3 november 2009

2009-11-03 21:30:27 / 2 kommentarer ..


En dag då Sofia börjar tidigt. Mamma Jenny upp för att kolla så att hon inte försov sig. Men icket idag. Hon stod där färdigklädd i sitt rum när jag kom in. Duktig kicka!

Somnade på bussen till jobbet idag. Var nog lite tröttare än jag trott... Tur jag ska av på sista hållplatsen. Fian somnade oxå, och hon ska inte av på sista. Det blev snabba ryck för henne att ta sig ur bussen... :)

Jobbet var bra idag. Systemet fungerade. En tekniker ringde och sa att han hade rört om i grytan. Han var bra på det...

Efter jobbet var det dags för månadens APT. Ett rätt bra möte. Chefen hade lagom mycket att ta upp och vi hann prata ganska mycket om olika arbetssituationer. Det bästa med sådana möten är att alla kan prata utan att ha samtal som kommer in och "stör" hela tiden.

PK lovade att skjutsa hem mig och Mallan idag, vilket hon oxå gjorde. Var hemma vid 19-tiden och det var ju inte alltför sent.

Hemma gjorde jag något dumt... Jag började spela Mafia Wars på Facebook... Jag ska ju inte hålla på med dataspel egentligen. Mathias och jag är nämligen exakt lika där... Vi kan fastna hur länge som helst... Så flera timmar har jag suttit framför datorn och inte gjort det minsta nytta. Lite himla dåligt samvete har jag minsann...

Nu eldar jag och ska försöka komma ihåg att stänga spjället oxå. Sedan blir det nog sängdags.


Kommentarer
Sofia

ja, du har ju lite tur att du ska av på sista. Men jag hann ju av iaf ! haha, har nu anlitat väckning av kompisar :D

2009-11-03 22:00:10
Cissi L

Själv är jag helt fast i både Farmville och Café World... Håller på att bli ding! :-)

2009-11-04 07:52:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!