Torsdag 12 november 2009

2009-11-12 21:28:20 / 0 kommentarer ..


Idag var det en rolig dag på jobbet. Idag installerades nämligen ett system i växeln som gör att man kan mäta samtal. Man kan mäta hur många inkommande det är, hur många vi missar, hur länge medeltiden för kön är, hur länge medeltiden för pågående samtal är osv osv...

Så idag har vi startat Wallboarden, som den heter, så vi kan se hur det ser ut. Det går att se från telefonist till telefonist oxå, men det är ju inte intressant egentligen. Fast nog har alla mer eller mindre skärpt sig idag och jobbat på ordentligt. Det är ju när man "glömmer bort" kön, som det egentligen blir intressant.

Förutom det, så har jag jobbat med avvikelser, ändrat på Insidan, börjat skriva APT-protokollet osv osv... Det har verkligen inte varit en lugn dag idag direkt.

Jag tog bussen hem när jag slutade och då var det bara att fortsätta stressa. Jag slängde i mig maten innan jag gick iväg till dansen. Vi var inte så mycket folk idag, bara lagom. Det var verkligen jätteroligt idag. Dansen vi lärde oss var helt i min smak. Fast det är ju egentligen de flesta... :)

Nu har jag kommit hem och gosat lite med katterna. Nästa steg är att äta en frukt, ta en dusch och sedan se Djurpolisen!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!