Torsdag 19 november 2009

2009-11-19 21:28:33 / 0 kommentarer ..


Jag försov mig i morse... Tyckte väl att det har gått alldeles för bra i länge nu på morgonen. Jag hann inte ta in tidningen ens. Och faktiskt fick jag springa till bussen för jag såg den komma när jag var på väg mot hållplatsen. Men men, jag hann och det är ju det viktigaste.

Det har varit en mycket jobbig dag idag. Jag har ju ett sådant jobb att jag kan faktiskt vara på plats om jag har feber, eftersom det inte alls är ansträngade på det sättet. Men när man är telefonist, då är det inte lätt att sköta sitt jobb när man hostar som jag gör. Fan oxå. Jag blir galen på det här.

Söta Rosen kom och frågade hur det var med mig egentligen och jag erkände att det inte var så bra. MEN... Nu får det vara nog med det här. Jag ska inte vara sjuk något mer. Imorgon är jag frisk! Så det så...

Jag gick med Ullis upp till kiosken på lunchen och den promenaden gjorde att jag bestämde mig för att avstå från dansen idag. Jag hann träffa Sofia hemma en snabbis innan hon drog till Niklas. Nu träffar man inte henne förrän på söndag.

Efter middagen blev det städning och tvättning så mycket jag orkade. Gos och lek med katterna har jag givetvis oxå gjort. Nu är det datortid och ur högtalarna dånar Johnny Cash. Idag är det exakt en månad tills jag och flera vänner ska till Farmen och där spelas ALLTID Johnny Cash, så jag laddar lite smått... :)

Satt och kollade lite på kort från i somras. Jag riktigt kände hur sommarvärmen kom emot mig... :)


Fina Fian


Mathias "Lejonkungen" Johansson


Mikael and the cool girl... :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!