Torsdag 5 november 2009

2009-11-05 21:29:55 / 2 kommentarer ..


Idag är det 18 år sedan jag blev mamma!!! Visst är det otroligt... :) Så idag vill jag gratulera min älskade dotter.

GRATTIS SOFIA PÅ DIN DAG. DIN FÖRSTA DAG SOM MYNDIG!!! Puss o kram gullunge!

Eftersom det var lite speciell dag idag så var morgonen lite annorlunda. Jag steg upp och gjorde mig klar. Sedan gjorde jag frukost till Sofia och väckte Matte. Vi tog paketen och gick in till tösen. Hon var väldigt lättväckt den här morgonen!
 
I sina paket fick hon en jättestor halsduk av sin bror. I det andra paketet var det en bärbar dator. Den är så fin och hon blev verkligen glad över den. :)
 
När alla gratulationer var avklarade så gjorde jag mig klar och for till jobbet. Med buss denna gång och idag åkte jag med samma buss som Mallan.
 
På jobbet var det en jobbig dag. Mycket strul och lite folk. En stackars flicka har dött i Svininfluensan i Haparanda. Det har gjort att massor med människor är jätteoroliga och har många frågor. Då ringer man till växeln... Suck...
 
Efter jobbet åkte jag direkt hem och möttes av en datoriserad dotter. :) Efter ett tag kom en av hennes allra bästa vänner och hälsade på. Hanna och hennes pappa Stefan. Det var mycket trevligt att få besök av dem. Stefan tyckte dock att vårat hus var otroligt varmt och han tog av sig mer och mer kläder. Det var nästan så man blev nervös... :)
 
När de for, satte jag mig vid datorn, och här har jag suttit. Vilken underbar värld det finns där ute på det stora nätet!! Niklas kom och höll Sofia sällskap, så hon inte blev tvingad att vara med två "datanördar" (jag o Matte) på hennes födelsedag.
 
Imorgon är det fredag. Det känns riktigt himla skönt!!!


Kommentarer
Annelie

GRATTIS SOFIA på din 18-års dag!!

2009-11-05 22:36:06
sofia

Tack anneli :)

2009-11-08 12:15:46
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!