Fredag 2 oktober 2009

2009-10-04 20:59:32 / 0 kommentarer ..


Idag hade jag massor med saker med mig på bussen. Eftersom det var jag som hade lotterna denna vecka så blev det en hel bag med saker. Men det gick oxå bra.

Jobbet gick jättebra och jättefort. Idag slutade jag nämligen kl 12. Så när timmen var slagen gjorde jag mig klar och så tog jag mig en promenad hem. Det var riktigt härligt att gå. Mötte Jaana precis när jag skulle gå iväg och hon sa att jag skulle få en guldstjärna om jag promenerade. Jag har gjort min del, nu är det bara hennes kvar.

Hemma gjorde jag lunch och sedan väntade jag på Annelie från Kattakuten. Hon kom och lämnade köpebevisen på katterna. Billabong blev skräckslagen när han såg henne och sprang undan och gömde sig. Han kom inte fram förrän Annelie hade gått. Undrar hur man ska tolka det? Han har aldrig varit rädd för någon annan...

Resten av eftermiddagen blev det storstädning så mycket jag hann innan Mikael kom hem. Peder var förbi en sväng så vi surrade med honom. Sedan begav vi oss iväg till sjukhuset. Dags att hälsa på Britta. Hon blir bättre och bättre, men enligt henne går det på tok för sakta... Det är svårt för en sådan aktiv och hurtig kvinna, att bli sängliggande.

Efter sjukhusbesöket så åkte vi till Ica för att handla. Sedan hem direkt för att laga middag. Det blev sent, och vi satte oss vid matbordet strax efter 20. Så resten av kvällen blev mycket lugn...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!